Doprava a platba
Vážený zákazníku, začneme dobrou zprávou:
Pokud je cena vaší objednávky vyšší než 1.400 Kč, zaplatíme balné a poštovné za vás!
Jak je to s předpokládaným termínem doručení objednávky?
Vaši zásilku předáváme dopravci do 2-3 pracovních dnů od jejího odeslání k nám.
A jaké možnosti převzetí vaší zásilky a její platby na vás čekají?
DPD - výdejní místa
65 Kč při online platbě / 115 Kč s dobírkou
Spolehlivé uložení vaší zásilky na více jak 1300 výdejních míst Pickup. Balíček vám dopravce uschová na vybraném výdejním místě až 7 kalendářních dnů a v DPD boxu po dobu až 48 hodin. Mapu výdejních míst Pickup najdete na tomto odkazu. Jakmile bude balíček doručen do vámi vybraného výdejního místa, obdržíte od DPH oznámení e-mailem spolu s SMS. Zásilku můžete pohodlně online přesměrovat, popř. ji může vyzvednout kdokoli, komu svěříte svůj PIN, který vám dorazí e-mailem nebo SMS.
PPL - výdejní místa
65 Kč při online platbě / 115 Kč s dobírkou
Pohyb zásilky můžete sledovat v mobilní aplikaci mojePPL nebo na webu. Jakmile PPL obdrží od nás zásilku do přepravy, obdržíte notifikační e-mail. Následně obdržíte SMS zprávu a e-mail ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k vyzvednutí. Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. Opětovné doručení není možné.
Co jsou výdejní místa PPL?
- PPL Parcelshop - Je místo (prodejna, provozovna nezávislého podnikatele), které kromě své hlavní činnosti umožňuje příjem a výdej zásilek PPL. Balík lze vyzvednout nebo podat kdykoli v otevíracích hodinách PPL Parcelshopu kýmkoli, kdo se prokáže PINem pro převzetí.
- PPL Parcelbox - Je samoobslužný výdejní a podací box. Má nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
- Boxy třetích stran - Jsou samoobslužné výdejní boxy. Mají nepřetržitý provoz a intuitivní ovládání. Platba je možná pouze kartou předem pomocí aplikace mojePPL nebo webu a k vyzvednutí zásilky budete potřebovat PIN.
Zásilkovna - výdejní místa
75 Kč při online platbě / 125 Kč s dobírkou
V košíku si vyberete pobočku Zásilkovny z více jak 7000 výdejních míst po celé České republice (seznam najdete v tomto odkazu). Cestu své zásilky můžete sledovat podle ID kódu z e-mailu od přepravce na této adrese: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.
O tom, že balíček už čeká na vyzdvednutí na vámi vybrané pobočce, vás bude přepravce informovat SMS zprávou s heslem. Nemusíte jít na pobočku osobně, na vyzdvednutí stačí znát heslo obsažené v zaslané SMS správe od přepravce. Na vybraném výdejním místě si balíček můžete vyzdvednout do 14 dnů, před koncem roku však přepravce tuto lhůtu sám zkracuje na 5 dnů. Při objednávce nad 1.400 Kč zaplatíme poštovné za vás.
PPL - doručení na adresu
89 Kč při online platbě / 139 Kč s dobírkou
Po předání zásilky do rukou PPL obdržíte ze strany PPL informativní e-mail s možností změny dispozic doručení prostřednictvím www.pplbalik.cz. V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). Doručení zásilek probíhá standardně následující den od pondělí do soboty od 8:00 do 18:00. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
DPD - doručení na adresu
99 Kč při online platbě / 149 Kč s dobírkou
Pokud se vám nechce na výdejní místa, můžete si určit sami konkrétní adresu doručení. Cena přepravného je v tomto případě 99 Kč a 149 Kč při platbě dobírkou. Opět samozřejmě platí osvobození od těchto plateb u objednávek nad 1.400 Kč. Pokud vás na zadané adrese kurýr nezastihne, zanechá zásilku na nejbližším výdejním místě. O veškerém pohybu vaší zásilky budete průběžně informováni prostřednictvím SMS a e-mailu.
Pevně doufáme, že si i z naší dopravní nabídky vyberete tak snadno, jako z naší nabídky školních batohů, doplňkových školních potřeb, či z dalšího sortimentu pro párty a zábavu.
Možnosti platby online kartou, bankovním převodem
Platbu prostředictvím online platební brány, nebo bankovním převodem je nutné uskutečnit před expedicí zboží. Vybrané zboží z objednávky vám v případě neúspěšné online platby nemůžeme rezervovat. Pokud uhradíte platbu online dodatečně a vaše zboží již nebude skladem, nabídneme vám alternativní produkty, které nemusíte přijmout. V takovém případě vám vrátíme zpět zaplacenou částku. Váš balíček předáváme dopravci až po úspěšném dokončení vaší online platby, o čemž nás vaše banka informuje online, konkrétně takto:
1) V případě volby online kartou je platba provedena v desítkách sekund s potvrzením o provedení platby
2) U bankovního převodu online prostřednictvím platebních tlačítek dochází pouze k malému zpoždění provedení platby v řádech hodin
3) U bankovního převodu zadávaného bez využití přednastaveného online platebního tlačítka, anebo při nedokončení platby v režimu online, dochází ke zpoždění platby až na 3 dny s ohledem na procesy ve vaší bance.
Online platby zprostředkovává společnost GOPAY s.r.o., která je držitelem licence k činnosti instituce elektronických peněz a podléhá regulaci ze strany ČNB a Ministerstva financí ČR. Mezi jejich hlavní povinnosti patří plnit příslušné zákonné požadavky a licenční kritéria. Z jejich stránek vybíráme i následující informace o platebních možnostech:
PLATEBNÍ KARTY |
ONLINE PLATEBNÍ TLAČÍTKA |
|
Výhody:
|
Výhody:
|